7 Treffer für Autor / Beteiligte = "Azuero, Rodrigo"
zu den Filteroptionen- Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.
Closing the gap between vocational and general education? Evidence from university technical colleges in England
Machin, Stephen ; McNally, Sandra ; Terrier, Camille ; Ventura, Guglielmo ; Forschungsinstitut zur Zukunft der ArbeitElektronische Ressource, Bonn, Germany : IZA Institute of Labor Economics, November 2020[Online Ressource] - Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.
Do management practices matter in further education?
McNally, Sandra ; Schmidt, Luis ; Valero, Anna ; Forschungsinstitut zur Zukunft der ArbeitElektronische Ressource, Bonn, Germany : IZA Institute of Labor Economics, April 2022[Online Ressource] - Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.
Entry through the narrow door
the costs of just failing high stakes examsMachin, Stephen ; McNally, Sandra ; Ruiz-Valenzuela, Jenifer ; Forschungsinstitut zur Zukunft der ArbeitElektronische Ressource, Bonn, Germany : IZA Institute of Labor Economics, April 2018[Online Ressource] - Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.
Gender differences in tertiary education: what explains STEM participation?
McNally, Sandra ; Forschungsinstitut zur Zukunft der ArbeitElektronische Ressource, Bonn, Germany : IZA, Institute of Labor Economics, October 2020[Online Ressource] - Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.
The making of civic virtues
a school-based experiment in three countriesBriole, Simon ; Gurgand, Marc ; Maurin, Eric ; McNally, Sandra ; Ruiz-Valenzuela, Jenifer ; Santín, Daniel ; Forschungsinstitut zur Zukunft der ArbeitElektronische Ressource, Bonn, Germany : IZA Institute of Labor Economics, March 2022[Online Ressource] - Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.
Student awareness of costs and benefits of educational decisions
effects of an information campaign and media exposureMcGuigan, Martin ; McNally, Sandra ; Wyness, GillBonn : IZA, 2014[Online Ressource] - Das Dokument ist öffentlich zugänglich im Rahmen des deutschen Urheberrechts.
"Teaching to teach" literacy
Machin, Stephen ; McNally, Sandra ; Viarengo, Martina ; Forschungsinstitut zur Zukunft der ArbeitElektronische Ressource, Bonn : IZA, May 2016[Online Ressource]